søndag den 29. januar 2012

"Åh nej, er det nu dig igen.....?" Jep.




Hej allesammen.
Så blev det søndag og der er egentlig ikke sket særlig meget nyt siden igår, men jeg tænkte bare, at jeg lige ville blogge i dag, da jeg har på fornemmelsen, at jeg vil få en travl uge med knap så meget tid til at blogge.

Anyways - billederne er taget i går. Kyllingesalaten var min aftensmad igår og shit, hvor det bare smagte super godt! Forstår virkelig ikke, hvorfor folk hader grønsager og tja - alt der er sundt. Jeg kan ikke få nok - og jeg er stolt af at kunne sige, at jeg ikke har spist noget usundt i TRE UGER! Fedt fedt fedt at kunne holde sit nytårsfortsæt. Hvordan går det med jeres nytårsfortsæt?

Hvad lavede jeg ellers i går? Jo, så Percy Jackson med min mor. Egentlig en overraskende god film. Jeg er ikke vild med fantasy, men den var faktisk meget god, og det at Logan Lerman er lidt sød, gjorde selvfølgelig filmen meget bedre. Heh. Jeg så faktisk Logan Lerman til en filmpremiere i London i oktober, hvor jeg også mødte Orlando Bloom og fik hans autograf! Kunne I være interesseret i at høre om den tur og evt. se lidt billeder, så skriv lige en kommentar!

Tidligere, så jeg Australian Open finalen imellen Djokovic og Nadal. Heppede selvfølgelig på Nadal. Han er bare super sød, og så er han mega god til tennis. Bonus! Derefter begyndte jeg på min virksomhedsøkonomi aflevering. Vildt vildt kedeligt, men det skal jo laves.

Nu sidder jeg klistret til skærmen med min søster og ser håndbold finalen imellem Serbien og Danmark. Kom så Danmark!

//Yas

2 kommentarer:

  1. Ihh hvor ser maden bare lækkert ud! Det er gået så dårligt med mit nytårsfortsæt, så imorgen er jeg total på den sunde kost og træning igen!! :D

    - http://kassandragold.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Heej :-)
    Har nu kigget lidt rundt på jeres blog, og den er super hyggelig.
    Elsker jeres navn - Made for Mocha. Genialt! Er blevet fast læser

    xx
    Ditte

    SvarSlet