tirsdag den 31. januar 2012

Min Mandag


 Mit internet virkede ikke igår, så havde ikke mulighed for at blogge, så nu blogger jeg lidt om hvad jeg lavede igår. Jeg havde slet ikke en spændende dag - tvært imod. Jeg passede mine søskende om aftenen, og så hyggede vi os med at lave pandekager med is og chokolade. Så lækkert! Her er lidt random billeder, som jeg har redigeret lidt. Synes det med øjet er ret cool, har ikke redigeret i farven på selve øjet. 

 Ellers så hørte jeg Eloq's remix af Medina's sang "synd for dig", hvor Kidd også er med på. Elsker det remix så meget, synes det er fantastisk. Ved ikke hvad der er med mig for tiden, men er helt vild med mange af  Medina's sange. Hun har aldrig rigtig sagt mig noget, men nogle af hendes nye sange synes jeg er fantastiske. Og Kidd og Eloq er jo bare fantastiske begge to, og rigtig søde. Er helt vild med dem og resten af Cheff Records. 
Hvad syntes i om Medina? Og hvad med Eloq's remix? 

Eydna

2 kommentarer:

  1. Hej piger :-) Faldt lige over jeres blog og tænkte, at dén måtte jeg bare følge! Så er blevet fast læser.
    Måske I vil kigge forbi min blog? http://pleidrup.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tak for kommentaren på min blog! Er fast læser og jeres blog er vildt hyggelig:-))

    SvarSlet