torsdag den 2. februar 2012

Store drømme.

Hej alle sammen. 

Jeg ved egentlig ikke, hvordan samtalen startede, men igår sad min mor og jeg pludselig og talte om mine fremtidsplaner. Jeg afslutter handelsgymansiet i 2013 - og lige indtil i går aftes, havde jeg ingen planer for min fremtid. Absolut ingenting! Jeg vidste selvfølgelig godt, at jeg ville læse videre, men det var så også det eneste. 

Så fik min mor pludselig en god idé! Jeg kunne tage et sabbatår i udlandet på et udenlandsk universitet! Og der fra gik det så. Jeg endte i går aftes med at bestille omkring en trillion brochurer fra en million forskellige organisationer. Nu venter jeg bare spændt på, at de ankommer med posten. Regner stærkt med de kommer i morgen. Synes det er super spændende. Hvis ikke det blive et udenlandsk universitet - ja, mon ikke det bare bliver en sprogrejse i et par uger! Jeg vil i hvert fald mægtig gerne til udlandet nu. Er virkelig hooked på idéen. Nu må vi se. 

Jeg kunne egentlig også virkelig godt tænke mig at studere på Brown University. Det kunne være super fedt og efter jeg lige fik endnu et 12-tal i dag i skolen, så følte jeg mig bare endnu mere ambitiøs og opsat på at komme afsted! 

Hvad med jer? Har I nogen store planer eller drømme for fremtiden?




Jeg havde ikke rigtig nogle spændende billeder at dele, så her får I lige en video af min yndlingssang. Jeg er helt skudt i Christophers stemme! Han synes så fantastisk! Hvad er jeres yndlingssang?



Love love love
//Yas


Ingen kommentarer:

Send en kommentar