tirsdag den 14. februar 2012

Valentines day

Suk suk suk. Ja så blev det Valentines dag igen. Jeg startede ud med at arbejde, hvorefter jeg har tilbragt hele dagen sammen med min søde veninde og mine to søskende. Min stedfar havde lavet en overraskelse til min mor, så skulle være barnepige.. Men det gjorde min ikke rigtig noget, vi hyggede os med at lave mad, og så, så vi den nyeste "far til fire" filmen. Lige nu sidder min veninde og jeg, og hygger med chips og cola, imens vi ser "friends with benefits" eller Bolle Venner som den hedder på dansk. Har set den et par gange før, men den er super god! Imorgen skal jeg bare nyde min fridag med at sove længe, og så shoppe. Jeg har faktisk aldrig haft en "valentine" eller noget. Der er aldrig nogen, der har gjort noget specielt for mig d. 14 februar. Men det gør mig slet ikke noget. Synes det er sådan lidt... bla. Hvis man elsker nogen, skal man da minde dem om det hver dag. 


Han måtte godt være min valentine. 


Eller ham her...Hold da op.

Har i lavet noget idag? Har i haft en hyggelig date eller noget?


Eydna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar